Call Centereket fejlesztünk évtizedek óta.
Amióta telefon van, a vállalkozások és ügyfeleik, partnereik telefonálnak.
Hiába változott közben nagyot a világ, és használja mindenki az internetet, a vállakozások és ügyfeleik, partnereik továbbra is telefonálnak.
És mivel ez a csatorna kiemelten fontos, menedzselni, kezelni, tárolni, archiválni kell a hívásokat is, az elhangzottakat is.
Minden vállalkozás életében eljön tehét a pillanat, hogy call center kell.
- Lehet meglévő megoldást venni,
- gyakran kell a megvásárolt megoldást személyre szabni,
- és lehet a cég igényeire szabott megoldást fejleszteni, fejlesztetni is.
Bármelyiket is választja, állunk rendelkezésére.
Ha kell:
- tanácsaot adunk a vásárlásban, segítünk összeszedni az elvárosokat és ezeknek megfelelő megoldást keresni,
- a cég igényeire szabjuk a megvásárolt call centert,
- vagy a cége igényeinek megfelelőt fejlesztünk,
- természetesen segítünk kiválasztani, melyik megoldás a leghatékonyabb, és
- a hardverek beszerzésében is támogatást nyújtunk.
Keressen minket, állunk rendelkezésére!