Közel 100 Call Center bevezetésében van tapasztalatunk.
Munkatársaink több évtizedes pályafutásuk alatt közel száz különböző call centert vezettek be nagyvállalatokhoz és kis vállalkozásokhoz egyaránt.
A call center bevezetése a szoftver használatának előkészítésén és betanításán kívül több, nélkülözhetetlen feladatot is magában foglal:
- rendelkezésre álló infrastruktúra feltérképezése
- az infrastruktúra felkészítése a szoftver használatára, hiányzó eszközök beszerzése,
- call center telepítése,
- call center tesreszabása, beállítása,
- IT biztonság kiakalítása,
- hogosultsáok kezelése, beállítása,
- tesztelés, a hibamentes működésig,
- használatának szabályozása, dokumentálás,
- munkatársak oktatása,
- használat ellenőrzése, optimalizálása,
- riportok készítésének betanítása,
- hiba elhárításának betanítása.
Bízza ránk ezeket, keressen minket!