bevezetes

Közel 100 Call Center bevezetésében van tapasztalatunk.

Munkatársaink több évtizedes pályafutásuk alatt közel száz különböző call centert vezettek be nagyvállalatokhoz és kis vállalkozásokhoz egyaránt.

 

A call center bevezetése a szoftver használatának előkészítésén és betanításán kívül több, nélkülözhetetlen feladatot is magában foglal:

  • rendelkezésre álló infrastruktúra feltérképezése
  • az infrastruktúra felkészítése a szoftver használatára, hiányzó eszközök beszerzése,
  • call center telepítése,
  • call center tesreszabása, beállítása,
  • IT biztonság kiakalítása,
  • hogosultsáok kezelése, beállítása,
  • tesztelés, a hibamentes működésig,
  • használatának szabályozása, dokumentálás,
  • munkatársak oktatása,
  • használat ellenőrzése, optimalizálása,
  • riportok készítésének betanítása,
  • hiba elhárításának betanítása.

 

Bízza ránk ezeket, keressen  minket!